⭐⭐⭐⭐⭐ 5,0 (15 anmeldelser)
Lad os tage en snak om din vækst – og få et gratis oplæg
Udfyld formularen, aftal et uforpligtende møde med mig, og få et gratis skræddersyet oplæg til, hvordan vi tager din forretning til næste niveau. (Du kan også direkte booke et møde her.)
Bliv den næste succescase
Hvis du har et e-commerce brand eller sælger en ydelse (fx byggerådgivning eller malerarbejde), så minder du meget om mine typiske kunder.



Det siger kunderne
FAQ // hvad holder dig fra at kontakte mig?
"Er der binding på aftalerne?"
Nej, aftalerne er som udgangspunkt uden binding.
Opsigelsesperioden ved faste samarbejder er blot løbende måned. (Skriftlig opsigelse senest d. 15. i måneden.)
"Tilbyder du en garanti?"
Nej.
Der findes desværre ingen garanti for forretningsmæssig succes (ellers ville alle jo være erhvervsdrivende), og derfor kan jeg heller ikke tilbyde en garanti.
Dog har jeg efterhånden arbejdet med en del cases, og derfor god erfaring med, hvad der virker (og ikke virker).
"Hvad koster det?"
Fair nok, at du gerne vil kende prisen. Sådan har jeg det også selv.
Den endelige pris afhænger naturligvis af dit projekt, men her finder du en oversigt over vejledende priser: https://rittermedia.dk/#pris
"Kan du hjælpe med andet end Google og Meta Ads?"
I den grad! Faktisk er det meget sjældent, at mine projekter kun indkluderer paid ads.
Som regel inddrager jeg nemlig mine dygtige samarbejdspartnere indenfor:
- Webudvikling (webshops, hjemmesider & landingsssider)
- SEO
- Foto & video (inkl. drone)
- Tracking
- CRO (konverteringsoptimering)
- Grafisk design & branding
- E-mailmarketing
De er allesammen specialister på hver deres område, så du får den højeste kvalitet.
"Hvordan skiller du dig ud fra andre marketers?"
Ærligt talt? Der findes et hav af dygtige konkurrenter, som jeg med god samvittighed ville henvise dig til.
Men nu, hvor du spørger …
Jeg har særligt fokus på to ting:
Det gode samarbejde
Vi har kun ét liv, og det bør vi bruge sammen med mennesker, vi kan lide. Jeg gør mig umage for at være sådan et menneske. Grunden til, at jeg ikke arbejder med binding, er netop, at jeg hellere vil skabe en stærk relation og gøre mig uundværlig.
Forretningsforståelse
Det, der gør mig unik, er ikke, at jeg kan sætte annoncer op. Det unikke er, at jeg ser på din forretning, dens mål og udfordringer – og derfra skræddersyr en effektiv marketingstrategi, der løser netop din udfordring. Det kan være manglende vækst eller lav afkastningsgrad. Og det er der ikke mange andre, der kan.
"Skal jeg vælge et bureau eller en freelancer?"
Hvis du er en lille virksomhed, så start med en freelancer. Det er som regel en del billigere, uden at være dårligere.
Hvis du har brug for flere kompetencer, end jeg selv kan tilbyde, kan jeg sagtens samle et lille freelance A-team for dig.
Når du bliver større og permanent har brug for et helt team af eksterne rådgivere og specialister, kan det være aktuelt at skifte til et bureau. (Til den tid har du formentlig også råd til det.)
Og så kan jeg kun anbefale at vælge nogen, du kan lide. Efter min erfaring er det nemlig dét, der vægter allermest i samarbejdet.

