e-commerce brands

Sådan tjener du flere penge med online markedsføring i 2025

Vil du gå all-in på din vækstrejse og få hjælp fra en specialist, der har hjulpet mange små brands med at vækste? Så book et helt uforpligtende møde med det samme, og lad os drøfte mulighederne for at vækste din forretning. Tryk på knappen nedenfor.

nye cases

Har du et nyt eller mindre brand, der omsætter for under 500.000 kr. om måneden, så minder du meget om de efterfølgende brands.

toysnloot.dk

Ydelser: Tracking, kampagneudvikling, Meta Ads, Google Ads & e-mailmarketing.

Resultat: Salg øget med 66% YoY (Q1 ’25)

spirpapir.dk

Ydelser: Strategi, CRO, tracking, kampagneudvikling, Meta Ads, Google Ads & SEO.

Resultat: Salg øget med >100% siden opstart

wolffjewelry.dk

Ydelser: Tracking, Meta Ads, Google Ads, e-mail automation & SEO.

Resultat: Ny webshop klar til online salg

Det siger kunderne

så simpelt kommer du selv i gang

$

Trin 1: Book et møde

Du booker et møde, hvor vi gennemgår din case.

$

Trin 2: Oplæg

Efter det indledende møde får du et oplæg fra mig.

$

Trin 3: Beslutning

Efter oplægget beslutter du, om jeg skal hjælpe dig med din forretning.

Det spørger mange om

Jeg har samlet nogle af de oftest spurgte spørgsmål her, så du kan få svaret med det samme.

Hvor lang er bindingsperioden?

0 måneder, medmindre du gerne vil aftale andet.

Tilbyder du en garanti?

Nej. Der er aldrig garanti for succes i forretningssammenhænge. Til gengæld arbejder jeg uden binding.

Hvad er det mindste annoncebudget?

Min erfaring er, at du kan komme i gang for omkring 100-150 kr. om dagen, svarende til omkring 3.000-5.000 kr. om måneden.

Med det budget må du ikke forvente et stort, forkromet setup eller at drukne i ordrer, men det er nok til at starte din første salgskampagne.

Hvis jeg løbende skal styre og optimere dine annoncer, anbefaler jeg et budget på mindst 10.000 kr. per måned, svarende til 330 kr./dag.

Dog varierer anbefalingerne fra case til case.

Jeg hjælper gerne med at komme godt i gang eller tage 100% styringen over dine kampagner.

Bureau eller freelancer?

Hvis du har brug for en partner, der kan løfte store projekter og som kan trække på et hær af in-house specialister, så vil du formentlig være bedre tjent med et bureau. Dog skal du også være parat til at betale en meget høj pris.

Hvis du derimod går op i et tæt samarbejde, stabilitet og at dine penge først og fremmest bruges på eksekvering og ikke interne møder, så vil du formentlig få mere glæde af at samarbejde med en freelancer som mig.

Fandt du ikke svaret på dit spørgsmål? Ring til mig på 91 94 38 88 eller skriv til mig på jan@rittermedia.dk.

Det skal du vide om mig

Mit navn er Jan, og jeg hjælper dig med at øge din omsætning og tjene flere penge.

Jeg er født og opvokset i Neuss i Tyskland (tæt på Köln og Düsseldorf), men flyttede allerede til Danmark som 21-årig tilbage i 2012.

Siden 2019 har jeg arbejdet professionelt med marketing og har i den tid samlet erfaring i mange discipliner, bl.a. copywriting, SEM, sociale medier, e-mail, influencere, projektledelse og forretningsudvikling.

I dag er jeg vækstpartner for e-handelsvirksomheder med fokus på strategi, paid ads (primært Meta og Google) og e-mailmarketing.

Hvis et projekt kræver yderligere kompetencer (f.eks. webudvikling, CRO eller SEO), trækker jeg på et stærkt netværk af specialister.

Jeg lægger stor vægt på en god relation til mine kunder og vælger derfor at se bort fra bindende aftaler. Jeg vil hellere gøre mig uundværlig ved at skabe gode resultater og etablere et godt samarbejde.

/*** Collapse the mobile menu - WPress Doctor ****/