Få hjælp til en solid vækststrategi for webshops

En solid vækststrategi for webshops er fundamentet for effektive kampagner og profitabel vækst. Derfor starter jeg ethvert samarbejde med en screening og vurdering af din strategi. På den måde sænker vi risikoen for at søsætte kampagner, der er dømt til at være pengeslugere. Hvis du endnu ikke har en marketingstrategi, hjælper jeg gerne med at udvikle den.

Eller ring direkte på +4591943888.

Profitabel vækst

Sælg mere til både nye og eksisterende kunder, samtidig med at du øger bundlinjen.

Ingen binding

Hyr og fyr mig efter behov, uden bekymringer om lange bindingsperioder.

Fleksibelt samarbejde

Hyr mig på time- eller projektbasis, eller som en fast samarbejdspartner. Du vælger.

Hvorfor investere i en vækststrategi?

Gør dig i stand til løbende at vurdere dine marketingaktiviteter: Du får et klart framework til at evaluere og justere dine kampagner, så du konstant optimerer din indsats.

Optimering af ressourcer: En god strategi hjælper dig med at bruge dine budgetter og ressourcer klogt, så du får mest muligt ud af dine markedsføringskroner.

Sænker risikoen for at søsætte dødsdømte kampagner: Ved at have en veludviklet plan undgår du at spilde penge på ineffektive kampagner, der ikke skaber værdi.

Identificerer vækstmuligheder, der giver dig en konkurrencefordel: En stærk strategi hjælper dig med at spotte nye muligheder og positionere dig foran dine konkurrenter.

Fokus på langsigtet vækst og skalerbarhed: Du skaber ikke bare vækst nu, men forbereder dig på en fremtid, hvor du kan skalere din forretning effektivt.

Forståelse af målgruppen: Med en vækststrategi lærer du din målgruppe bedre at kende, hvilket gør dine kampagner mere præcise og effektive.

Gør det nemt for dine kunder at huske dig: Konsistent branding og målrettet markedsføring gør, at du er top-of-mind hos dine kunder.

Data-drevet beslutningstagning: En strategi giver dig de værktøjer og data, du behøver for at tage informerede beslutninger.

Forberedt på markedets udvikling: Med en solid plan er du i stand til at tilpasse dig skift i teknologi og forbrugeradfærd hurtigt og effektivt.

Sparer dig meget tid i det lange løb: Når du har en klar strategi, slipper du for at opfinde den dybe tallerken hver gang og kan fokusere på implementering.

Mange webshops har haft stor gavn af en solid vækststrategi, kombineret med SEO, Google Ads, Facebook Ads og e-mailmarketing. Vil du være den næste?

Eller ring direkte på +4591943888.

Logo af shinebyhoffmann.dk

Det siger kunderne

Indtil jeg talte med Ritter Media havde jeg egentlig ikke betragtet Instagram/Facebook som værdifulde annonceplatforme. Jeg havde boosted et par opslag og fået lidt likes, men ikke noget med nogen reel effekt. Det er blevet ændret på bare en måned, og jeg forventer nu at FB kommer til at være en fast del af min marketing fremover.

Rune Hansen

Ejer, toysnloot.dk

Efter mit møde med Ritter Media har jeg fået indsigt i hvor vigtigt Facebook og Instagram annoncering er. Ritter media har sikret min webshop flere besøgende og meget højere salg.

Mette R. Hollesen

Ejer, kystnaer.com

Samarbejdet har været super fint her den første måned. Der har været god kommunikation, og vi har været tilfredse med det der er blevet leveret.

Laura Hoffmann

Ejer, shinebyhoffmann.dk

Syntes at jeres rådgivning er rigtig fin. Dejligt at blive løbende informeret om ROAS så vi kan træffe nye beslutninger.

Christian Olesen

Medejer, happyhunting.dk

Lær om annoncering

Følg mig på dine yndlingsmedier og lær, hvad du kan få ud af annoncering på Facebook og Instagram, hvordan du selv kan arbejde med det, og hvad vi kan gøre for dig.

FAQ

Hvor lang er bindingsperioden?

0 måneder, medmindre du gerne vil aftale andet.

Tilbyder du en garanti?

Nej. Desværre er der aldrig garanti for succes i forretningssammenhænge. Til gengæld arbejder jeg uden binding.

Kan jeg hyre dig til at styre mine annoncer?

Ja da. Jeg hjælper dig gerne med din betalte annoncering (paid ads).

Hvad er det mindste annoncebudget?

Min erfaring er, at du kan komme i gang for omkring 100-150 kr. om dagen, svarende til omkring 3.000-5.000 kr. om måneden.

Med det budget må du ikke forvente et stort, forkromet setup eller at drukne i ordrer, men det er nok til at starte din første salgskampagne.

Hvis jeg løbende skal styre og optimere dine annoncer, anbefaler jeg et budget på omkring 10.000 kr. per måned, svarende til 330 kr./dag, eller mere.

Dog varierer anbefalingerne fra case til case.

Jeg hjælper gerne med at komme godt i gang eller tage 100% styringen over dine kampagner.

Hvad koster det at hyre dig?

Det kommer selvfølgelig helt an på, hvor meget jeg skal hjælpe dig med.

Jeg foretrækker personligt at arbejde med få kunder, som jeg til gengæld har et intensivt og længerevarende samarbejde med.

Her giver det mening fra 10 timer om måneden ellers er det simpelthen for svært at gøre en reel og mærkbar forskel.

Men jeg kan også hyres på projektbasis eller til mindre samarbejder.

Min timepris er DKK 790 eks. moms.

Bureau eller freelancer: Hvad skal jeg vælge?

Den korte version:

Hvis du har brug for en partner, der kan løfte store projekter og som kan trække på et hær af in-house specialister, så vil du formentlig være bedre tjent med et bureau. Dog skal du også være parat til at betale en meget høj pris.

Hvis du derimod går op i et tæt samarbejde, stabilitet og at dine penge først og fremmest bruges på eksekvering og ikke interne møder, så vil du formentlig få mere glæde af at samarbejde med en freelancer som mig.

Den lange version: https://rittermedia.dk/bureau-eller-freelancer/

Hvad skal vi tale om, når jeg booker et møde?

Mødet handler om at finde ud af, hvilke udfordringer og ønsker du har, og om jeg er den rette til at hjælpe dig med at opnå dine mål.

Derfor er det vigtigt, at du fortæller mig om din forretning, dine konkurrenter, din målgrupppe, dine produkter og de mål, som jeg skal hjælpe dig med at opnå.