Hyr et digitalt reklamebureau fra Haderslev
Hyr et lokalt reklamebureau fra Haderslev og få et tæt samarbejde, hvor vi kan give hinanden hånden og se hinanden i øjnene. Jeg hjælper primært webshops med at øge deres online salg via paid ads og e-mailmarketing, men hjælper fx også en lokal maler og en arkitekt til flere henvendelser.
Eller ring direkte på +4591943888.
Virksomhederne i Haderslev skal styrkes med digital markedsføring
Haderslev er en fantastisk smuk by, der med god grund hvert år tiltrækker mange turister.
Men byen er lille, og ikke alle butikker og virksomheder har det nemt. Der bliver kæmpet om de samme få lokale kunder i byen. Derfor mener jeg, at byens butikker og virksomheder bør bruge digital markedsføring til at tiltrække nye kunder fra hele Danmark og sågar udlandet.
Haderslev Erhvervsråd og Haderslev Butikker gør blandt andre en stor indsats for at styrke byens erhvervsliv. På samme måde ønsker jeg at bidrage til at styrke byens virksomheder og økonomi.
Derfor glæder jeg mig altid særlig meget over at samarbejde med lokale webshops og virksomheder, ligesom jeg specifikt går efter lokale underleverandører og flittigt møder op til lokale netværksmøder.
Eller ring direkte på +4591943888.
Værktøjerne, vi skal tage i brug
Analyse & vækststrategi
Her skaber vi fundamentet for det efterfølgende arbejde. Vi kigger bl.a. på mål, målgrupper og positionering.
Paid Social
Vi bruger annoncering på sociale medier til at skabe kendskab og inspirere til køb. I Danmark alene har Facebook, Instagram og TikTok flere millioner daglige brugere.
Profitoptimering
Ved at implementere Profitmetrics kan vi skifte fokus fra omsætning til profit og tjene flere penge.
Google Ads
Vi bruger Google Ads til at skabe synlighed i søgeresultaterne. Det er typisk her, folk søger produkter, når de endnu ikke har en præference.
Funnel breakdown
Her ser vi på, hvordan vi skal appellere til forskellige målgruppesegmenter undervejs på kunderejsen.
E-mailmarketing
Vi bruger e-mailmarketing til at øge kundernes livstidsværdi og loyalitet til brandet. Det giver os mulighed for at bruge flere penge på at købe nye kunder.
Ud over ovenstående ydelser kan jeg via mit store netværk af specialister og samarbejdspartnere hjælpe med webdesign og -udvikling, konverteringsoptimering, SEO, foto, video og meget mere.
Eller ring direkte på +4591943888.
Fordele ved et lokalt samarbejde
Fælles interesse
Går det virksomhederne i Haderslev godt, går det byen godt. Og går det byen godt, så er det sjovere at bo i byen.
Større tillid
En af de største fordele ved et lokalt samarbejde er den fysiske nærhed, der gør det muligt at give hinanden hånden og se hinanden i øjnene.
Lokalt netværk
Jeg kender lokale virksomhedsejere og iværksættere og kan skabe kontakter, der styrker erhvervslivet i Haderslev.
Lokalt kendskab
Jeg kender mange virksomheder i Haderslev og er selv kunde hos mange af dem – både privat og professionelt.
Det siger kunderne
Min webshop har fået et boost og markant højere salg, efter jeg begyndte mit samarbejde med Ritter Media.
Jan er dejligt hands-on, nem at få fat på og svarer gerne på alle de mærkelige og dumme spørgsmål man har når man ikke HELT har styr på hvordan det her online reklame egentlig fungerer.
Det er en stor fornøjelse at arbejde sammen med Ritter Media. man kan tydeligt mærke jan han brænder for det han laver ! & hele forløbet var til perfektion ! 5 stjerner herfra !
Vi har haft et super godt samarbejde med Jan fra Rittermedia - Han er kompetent og struktureret. Man kan mærke han går meget op i det han laver og sørger for hele tiden at opdatere os som kunde, hvilket er super rart at føle den tryghed. Også altid super hurtig svar på henvendelser 😊🙏🏽
Syntes at jeres rådgivning er rigtig fin. Dejligt at blive løbende informeret om ROAS så vi kan træffe nye beslutninger.
Hos Ritter Media ved jeg, at jeg altid med 100% sikkerhed får det jeg har brug for, leveret i et topklasse niveau, til en god pris og uden at jeg skal bekymre mig om at betale for unødvendige ydelser.
FAQ
Hvor lang er bindingsperioden?
0 måneder, medmindre du gerne vil aftale andet.
Tilbyder du en garanti?
Nej. Desværre er der aldrig garanti for succes i forretningssammenhænge. Til gengæld arbejder jeg uden binding.
Kan jeg hyre dig til at styre mine annoncer?
Ja da. Jeg hjælper dig gerne med din betalte annoncering (paid ads).
Hvad er det mindste annoncebudget?
Min erfaring er, at du kan komme i gang for omkring 100-150 kr. om dagen, svarende til omkring 3.000-5.000 kr. om måneden.
Med det budget må du ikke forvente et stort, forkromet setup eller at drukne i ordrer, men det er nok til at starte din første salgskampagne.
Hvis jeg løbende skal styre og optimere dine annoncer, anbefaler jeg et budget på omkring 10.000 kr. per måned, svarende til 330 kr./dag, eller mere.
Dog varierer anbefalingerne fra case til case.
Jeg hjælper gerne med at komme godt i gang eller tage 100% styringen over dine kampagner.
Hvad koster det at hyre dig?
Det kommer selvfølgelig helt an på, hvor meget jeg skal hjælpe dig med.
Jeg foretrækker personligt at arbejde med få kunder, som jeg til gengæld har et intensivt og længerevarende samarbejde med.
Her giver det mening fra 10 timer om måneden – ellers er det simpelthen for svært at gøre en reel og mærkbar forskel.
Men jeg kan også hyres på projektbasis eller til mindre samarbejder.
Min timepris er DKK 790 eks. moms.
Bureau eller freelancer: Hvad skal jeg vælge?
Den korte version:
Hvis du har brug for en partner, der kan løfte store projekter og som kan trække på et hær af in-house specialister, så vil du formentlig være bedre tjent med et bureau. Dog skal du også være parat til at betale en meget høj pris.
Hvis du derimod går op i et tæt samarbejde, stabilitet og at dine penge først og fremmest bruges på eksekvering og ikke interne møder, så vil du formentlig få mere glæde af at samarbejde med en freelancer som mig.
Den lange version: https://rittermedia.dk/bureau-eller-freelancer/
Hvad skal vi tale om, når jeg booker et møde?
Mødet handler om at finde ud af, hvilke udfordringer og ønsker du har, og om jeg er den rette til at hjælpe dig med at opnå dine mål.
Derfor er det vigtigt, at du fortæller mig om din forretning, dine konkurrenter, din målgrupppe, dine produkter og de mål, som jeg skal hjælpe dig med at opnå.