Få hjælp til en vækststrategi for webshops

En solid vækststrategi for webshops er fundamentet for effektive kampagner og profitabel vækst. Derfor starter jeg ethvert samarbejde med en screening og vurdering af din strategi. På den måde sænker vi risikoen for at søsætte kampagner, der er dømt til at være pengeslugere. Hvis du endnu ikke har en marketingstrategi, hjælper jeg gerne med at udvikle den.

Eller ring direkte på +4591943888.

Dine fordele ved et samarbejde

Tjen flere penge

Sælg mere til både nye og eksisterende kunder, samtidig med at du øger bundlinjen.

Ingen binding

Hyr og fyr mig efter behov, uden bekymringer om lange bindingsperioder.

Fleksibelt samarbejde

Hyr mig på time- eller projektbasis, eller som en fast samarbejdspartner. Du vælger.

JLH skriver i notesbog (close up)

Hvorfor investere i en vækststrategi?

Gør dig i stand til løbende at vurdere dine marketingaktiviteter: Du får et klart framework til at evaluere og justere dine kampagner, så du konstant optimerer din indsats.

Optimering af ressourcer: En god strategi hjælper dig med at bruge dine budgetter og ressourcer klogt, så du får mest muligt ud af dine markedsføringskroner.

Sænker risikoen for at søsætte dødsdømte kampagner: Ved at have en veludviklet plan undgår du at spilde penge på ineffektive kampagner, der ikke skaber værdi.

Identificerer vækstmuligheder, der giver dig en konkurrencefordel: En stærk strategi hjælper dig med at spotte nye muligheder og positionere dig foran dine konkurrenter.

Fokus på langsigtet vækst og skalerbarhed: Du skaber ikke bare vækst nu, men forbereder dig på en fremtid, hvor du kan skalere din forretning effektivt.

Forståelse af målgruppen: Med en vækststrategi lærer du din målgruppe bedre at kende, hvilket gør dine kampagner mere præcise og effektive.

Gør det nemt for dine kunder at huske dig: Konsistent branding og målrettet markedsføring gør, at du er top-of-mind hos dine kunder.

Data-drevet beslutningstagning: En strategi giver dig de værktøjer og data, du behøver for at tage informerede beslutninger.

Forberedt på markedets udvikling: Med en solid plan er du i stand til at tilpasse dig skift i teknologi og forbrugeradfærd hurtigt og effektivt.

Sparer dig meget tid i det lange løb: Når du har en klar strategi, slipper du for at opfinde den dybe tallerken hver gang og kan fokusere på implementering.

Mange webshops har haft stor gavn af en solid vækststrategi, kombineret med SEO, Google Ads, Facebook Ads og e-mailmarketing. Vil du være den næste?

Eller ring direkte på +4591943888.

Det siger kunderne

Min webshop har fået et boost og markant højere salg, efter jeg begyndte mit samarbejde med Ritter Media.

Mette R. Hollesen

Ejer, kystnaer.com

Jan er dejligt hands-on, nem at få fat på og svarer gerne på alle de mærkelige og dumme spørgsmål man har når man ikke HELT har styr på hvordan det her online reklame egentlig fungerer.

Rune Hansen

Ejer, toysnloot.dk

Det er en stor fornøjelse at arbejde sammen med Ritter Media. man kan tydeligt mærke jan han brænder for det han laver ! & hele forløbet var til perfektion ! 5 stjerner herfra !

Simon Schousbøll

Ejer, simonmaler.dk

Vi har haft et super godt samarbejde med Jan fra Rittermedia - Han er kompetent og struktureret. Man kan mærke han går meget op i det han laver og sørger for hele tiden at opdatere os som kunde, hvilket er super rart at føle den tryghed. Også altid super hurtig svar på henvendelser 😊🙏🏽

Dorit Hoffmann

Medejer, shinebyhoffmann.dk

Syntes at jeres rådgivning er rigtig fin. Dejligt at blive løbende informeret om ROAS så vi kan træffe nye beslutninger.

Christian Olesen

Medejer, happyhunting.dk

Hos Ritter Media ved jeg, at jeg altid med 100% sikkerhed får det jeg har brug for, leveret i et topklasse niveau, til en god pris og uden at jeg skal bekymre mig om at betale for unødvendige ydelser.

Kathrine Møller

Ejer, onlinebyggetilladelse.dk

FAQ

Hvor lang er bindingsperioden?

0 måneder, medmindre du gerne vil aftale andet.

Tilbyder du en garanti?

Nej. Desværre er der aldrig garanti for succes i forretningssammenhænge. Til gengæld arbejder jeg uden binding.

Kan jeg hyre dig til at styre mine annoncer?

Ja da. Jeg hjælper dig gerne med din betalte annoncering (paid ads).

Hvad er det mindste annoncebudget?

Min erfaring er, at du kan komme i gang for omkring 100-150 kr. om dagen, svarende til omkring 3.000-5.000 kr. om måneden.

Med det budget må du ikke forvente et stort, forkromet setup eller at drukne i ordrer, men det er nok til at starte din første salgskampagne.

Hvis jeg løbende skal styre og optimere dine annoncer, anbefaler jeg et budget på omkring 10.000 kr. per måned, svarende til 330 kr./dag, eller mere.

Dog varierer anbefalingerne fra case til case.

Jeg hjælper gerne med at komme godt i gang eller tage 100% styringen over dine kampagner.

Hvad koster det at hyre dig?

Det kommer selvfølgelig helt an på, hvor meget jeg skal hjælpe dig med.

Jeg foretrækker personligt at arbejde med få kunder, som jeg til gengæld har et intensivt og længerevarende samarbejde med.

Her giver det mening fra 10 timer om måneden ellers er det simpelthen for svært at gøre en reel og mærkbar forskel.

Men jeg kan også hyres på projektbasis eller til mindre samarbejder.

Min timepris er DKK 790 eks. moms.

Bureau eller freelancer: Hvad skal jeg vælge?

Den korte version:

Hvis du har brug for en partner, der kan løfte store projekter og som kan trække på et hær af in-house specialister, så vil du formentlig være bedre tjent med et bureau. Dog skal du også være parat til at betale en meget høj pris.

Hvis du derimod går op i et tæt samarbejde, stabilitet og at dine penge først og fremmest bruges på eksekvering og ikke interne møder, så vil du formentlig få mere glæde af at samarbejde med en freelancer som mig.

Den lange version: https://rittermedia.dk/bureau-eller-freelancer/

Hvad skal vi tale om, når jeg booker et møde?

Mødet handler om at finde ud af, hvilke udfordringer og ønsker du har, og om jeg er den rette til at hjælpe dig med at opnå dine mål.

Derfor er det vigtigt, at du fortæller mig om din forretning, dine konkurrenter, din målgrupppe, dine produkter og de mål, som jeg skal hjælpe dig med at opnå.