Viden
Alt det, du skal vide for at vækste din webshop.
Sådan får webshops succes med Black Friday og Cyber Monday
Black Friday og Cyber Monday er blevet de største shoppingdage i året for både fysiske butikker og webshops. Disse dage markerer starten på julesæsonen og byder på unikke muligheder for at øge salget, tiltrække nye kunder og rydde op i lageret. For webshops, der...
Instagram-annoncering: Den ultimative guide til succes (2024)
Hvordan får du som e-handelsvirksomhed mest muligt ud af Instagram-annoncering? Instagram er ikke længere bare et sted, hvor folk deler feriebilleder og selfies. Med over 1 milliard månedlige brugere har Instagram for længst cementeret sin position som en vigtig...
E-commerce: Den ultimative guide til at mestre online handel (2024)
Indholdsfortegnelse: Hvad er e-commerce? Definition og betydning Hvordan fungerer e-commerce? Betaling, forsendelse og ordrebehandling Fordele ved e-commerce: Hvorfor starte en webshop? Ulemper ved e-commerce: Hvad skal du være opmærksom på? SEO for e-commerce: Sådan...
Hvad er en e-commerce vækstpartner?
En e-commerce vækstpartner er en ekstern specialist, der hjælper webshops med at vækste gennem strategisk rådgivning og eksekvering af digitale marketingkampagner. I modsætning til et traditionelt marketingbureau fokuserer en vækstpartner udelukkende på én ting: at...
Hvordan øger jeg salget i min webshop?
At øge salget i din webshop er en af de største udfordringer, du som e-handler kan stå overfor. Selvom der ikke er én magisk løsning, er der en række strategier, du kan implementere for at øge din omsætning. Fra at optimere brugeroplevelsen til at implementere...
Bureau eller freelancer: Hvad er bedst for din virksomhed?
Når din virksomhed vokser, og behovet for markedsføring stiger, vil du før eller siden skulle overveje, om du skal samarbejde med et marketingbureau, en freelancer som mig, eller om du vil hyre en medarbejder. I denne artikel vil jeg forudsætte, at du allerede har...
Eugene Schwartz: Bevidsthedsstadier og Market Sophistication
Vil du gerne sikre, at dine marketingbudskaber rammer plet – uanset hvor på kunderejsen dine kunder befinder sig? For at få succes med din marketing er det ikke nok bare at sende tilfældige budskaber ud. Du skal møde dine kunder der, hvor de er, med lige præcis det,...